14 de febreiro, San Valentín

Celebramos na clase  San Valentín, o 14 de febreiro, investigando por que se celebra,  quen foi San Valentín,  escribindo e intercambiando agarimosas mensaxes entre compañeir@s

 Traballo feito por Emma Cruz 6ºB

 Traballo feito por María Vázquez 6ºB

 

 

 https://docs.google.com/document/d/1S6_uLM_c9fYrGwnPvgKIS6M2Rt21L5GQvEC-57Ozk8g/edit?usp=sharing

Traballo feito por Ana López Abuide 6ºB 





O día dos namorados é unha celebración que ten lugar na maioría dos países o 14 de febreiro coincidindo co día de San Valentín. Moitas lendas foron inventadas na Idade de Pedra, Cando o día festivo de 14 de febreiro empezou a ser asociado co amor, a raíz da historia de San Valentín, que sería executado un 14 de febreiro ao non querer renunciar ao cristianismo, e casar parellas en segredo despois de que o matrimonio fose prohibido polo emperador Claudio II.

Outra lenda conta que é patrón dos enamorados porque esa festa coincide co momento do ano no que os paxaros empezan a apreixarse e a facer os niños.   


                       Traballo feito por SILAS BARREIRA GARCÍA de 6ºB

         

 Poemas entre amigos, entre compañeir@s

"Eres ti a que me fas rir

Eres ti a que me fas soñar

Eres ti a miña amiga.

Que me fai feliz.

 Fasme feliz axudándome

E eu axudándote a ti,

Xa sei que temos moitos amigos

pero sempre serás ti a miña nº 1. "

 

"De pelo moreno y ojos marrones

alto como un ciprés

y delgado como un ciempiés.

juega a tenis

y a rugby también.

Amigo de sus amigos

una y otra vez.

La bici le gusta

y el balón también.

¿Hay algún deporte

que no te guste alguna vez?

Es simpático y risueño

es gracioso y chistoso

tiene a Mus, su amigo fiel

lo saca de paseo también.

Otro animal quisiera tener

pero de esta vez, no va a ser.

Aquí me despido

de uno de mis amigos

aunque muchos otros 

sean como nosotros." 

 

"Para a miña compañeira

que sempre ten debuxado no seu rostro

un enorme e fantástico sonriso

sempre moi estudiosa e cariñosa

moi deportista e artista" 


"Facer un amigo é un privilexio

Ter un bo amigo é un don

Conservar un amigo é unha virtude

e ser o teu amigo é un honor"

 

"Querido amigo,

del alma querido

Si te hago esto, 

es para que sepas 

que eres muy buen amigo.

Siempre estás

en los momentos buenos

y en los malos.

Eres un amigo

diez y no quiero

perderte nunca"


"Ai Yaguiño, ai Yaguiño

eu quéroche moitiño

como o pan e o viño.

que a amizade

se faga máis forte

e que o teu corazón

non estea só,

nin en San Valentín,

nin en febreiro,

nin no ano enteiro"

non esteas só,

nin en San Valentín,

nin en febreiro,

nin no ano enteiro"


"Siempre deseé tener,

a alguien en quien confiar

que me sepa comprender

que me sepa aconsejar.

Una amiga como tú,

que sea amiga de verdad

que sus palabras sean sinceras

como tu limpia amistad."

 

"Mándoche un abrazo

por se tes frío.

Unha sonrisa 

por se estás triste.

Un anxo para 

que te cuide.

E esta mensaxe

para que non

te olvides da

nosa amizade irrompible"

 "Que lindo é ter un amigo, 

pero un amigo de verdade

aquel que está contigo, 

cando os demáis se van.

Un amigo para as boas,

pero para as malas moito máis,

houbo tempos nos que nos enfadamos, 

pero iso hai que deixalo atrás."


"É unha persoa moi boa

que sempre te saúda

cando pasas por un

mal momento.

Neste amigo podes confiar

nunca che vai a dar a espalda

se lle contas un segredo

nel podes confiar.

Non lle daría a espalda 

cando esté nun mal

momento porque el nunca mo fixo

e sempre axudareino no malo

e no bo, por iso é o mellor amigo que teño."


Comentarios

Publicar un comentario

Publicacións populares deste blog

El caligrama

Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra as Mulleres, 25 de novembro

24 de febreiro, día de Rosalía